Dagens julklappstips!

Dagens julklappstips har faktiskt koppling till just denna bloggen. Jag måste så klart tipsa er om den här boken som jag varit med och skrivit. Det är ett par år sedan den kom ut men blir ständigt aktuell, särskilt inför ett nytt år. Boken "Andaktsboken för mammor" (och även pappor så klart). 



Jag har tillsammans med 18 andra mammor skrivit texter i denna andaktsbok som utgår från en förälders perspektiv. Med utgångspunkt i att många föräldrar har svårt att få tid till den personliga andaktsstunden och daglig reflektion. Vi som skrivit boken är i olika åldrar, har olika bakgrund och är i olika familjesituationer med olika erfarenheter i vårt föräldraskap. Det är en text för varje dag på året och jag har bidragit med ca 30 texter. De flesta av mina texter har kommit ur den här bloggen, som har varit ett sätt för mig att utveckla mitt skrivande. 


Boken är kanske i första hand ett julklappstips till någon som är förälder, men även andra kan ha behållning av boken. Det tar avstamp i vardagen med tänkvärda texter och med ett bibelställe till varje text. Du kan beställa boken här: http://www.sjobergsforlag.se/bocker/andaktsbocker/andaktsboken-for-mammor


Hoppas du kommer tycka om den!

Kommentarer

Populära inlägg