Tiden går så fort

Det är snart en månad sedan jag började skolan igen och de här första veckorna har verkligen flugit fram. Rätt var det är står vi på tröskeln till oktober och jag funderar på vart september egentligen tog vägen. Jag har njutit av förhösten men ändå känns det som om den lämnat allt för tidigt. Jag ser ut nu träd i solen med rodnande lövskrud och allt är så vackert. Varför hinner jag inte stanna upp och se det?

Ikväll ska jag och Kristian ut på dejt och det ska bli jätteskönt. Det blir ett avbrott från allt som bara går och går och det ska bli skönt att få lite egentid tillsammans. Vi är bra på det, men rätt var det är har veckorna flugit iväg och man vet inte när det var senast man satt ner i lugn och ro på en restaurang. Så skönt det ska bli!

Kommentarer

Populära inlägg