Pyamasparty

Jag gillar när man går all-in när man har kalas. Min kusins fru fyllde fyrtio och det firade hon med öppet hus på en sommargård vid en sjö här i trakten. Dessutom fick den som ville sova över till nästa dag och det gjorde vi och barnen tyckte det var en roligt äventyr. Dessutom gillar de att umgås med sina "kusiner", som Mille säger. Egentligen är de sysslingar, men de har mer en kusinrelation. Roligt tycker jag att ta vara på relationerna även när man som barn växer upp och bildar egen familj. Vi försöker träffas så gott det går på alla kalas som blir under året. Och fler och fler kalas blir det. Senast i år fick vi en ny medlem i släkten med lilla Nova. En fantastisk liten tjej som vi ser fram emot att följa. Lite fint också att hon är född på vår Elliots årsdag. Vackert på något vis.



Hillevi och Mille njöt av den härliga dagen och tyckte det var kul att hänga vid sjön. Att jag dessutom lyckades knäppa ett kort när de höll varandra i hand var nog mer en tillfällighet. Sötnosar.

Mille: Skjorta och skor, second hand. Byxor, present av farmor. Keps, köpt på H&M för ett par år sedan.
Hillevi: Klänning och skor, second hand. Jag betalade bara lite mer än 40 kr för allt. Det ni!


Kommentarer

Populära inlägg