Oinspirerad

Jag har suttit några minuter framför datorn men kan inte komma på vad jag ska skriva. Jag som annars brukar ha många idéer när jag sätter mig ner för att blogga och fingrarna dansar över tangentbordet, så ivrig brukar jag vara. Så jag bjuder på lite bilder i stället:






Idag är det bara tomt i huvudet. Kanske beror det på att jag har haft fullt upp med mina små sötnosar eller så beror det på att det kanske inte får plats hur mycket som helst i huvudet. Jag har ganska mycket att stå i men tyvärr saknas inspirationen även i andra delar av livet. Jag saknar kreativitet i stort och har inte skrivit musik på flera månader.

Idétorka i stort helt enkelt. Och ack så tråkigt! Förhoppningsvis beror det inte på något särskilt. Förhoppningsvis blir jag snart mitt gamla vanliga jag och förhoppningsvis sker det redan idag...

Kommentarer

Populära inlägg